Niciun produs
Prețurile includ TVA
Filtre produse (2415 produse)
Filtre produse
Se încarcă...
Subcategorii
Dosarele de plastic si foliile protectoare sunt exact ce ai nevoie pentru prezentarea sau transportul optim al actelor si documentelor din cadrul firmei. Iata de ce:
- protejeaza optim documentele si confera un aspect profesional prezentarilor;
- permit manipularea facila a documentelor fara a le deteriora;
- sunt destinate arhivarii eficiente a documentelor perforate in orice tip de biblioraft sau caiet mecanic;
- au coperta transparenta, prima pagina fiind astfel vizibila;
- sunt echipate cu buzunar pentru eticheta.
La Viamond.ro ai parte de cel mai bun raport calitate-pret la dosare de plastic cu sina si gauri, de diferite modele si culori. Aici gasesti tot ce ai nevoie in materie de mape si dosare de plastic transparente, color, cu buton, capsa, arici sau clema metalica, in format A4, A5, A6, DL precum si folii protectoare, la cele mai bune preturi. Nu mai sta pe ganduri! Plaseaza acum o comanda online de minim 299 Lei si ai livrare rapida si gratuita.
Viamond.ro te intampina cu cea mai avantajoasa oferta la sisteme de arhivare tip mobilier: dulapuri, fisete si clasificatoare metalice la cel mai bun raport calitate-pret. Oferta noastra include: clasificator metalic cu 2,3 sau 4 usi (simplu sau dublu), fisete metalice cu 3 sau 4 rafturi, dulapuri metalice cu 4 rafturi si usi culisante sau de tip tambur.
Plaseaza chiar acum o comanda si iti oferim livrare gratuita daca valoarea acesteia este de minimum 299 Lei!
Viamond.ro iti vine in ajutor cu cele mai bune solutii pentru organizarea si planificarea evenimentelor de orice fel! Alege produsele de calitate de la Viamond, la preturi fara concurenta! Te asteptam cu o gama diversa de agende, calendare, agende telefonice si agende organizare, intr-o multitudine de culori si marimi!
De asemenea, iti stam la dispozitie cu sfaturi si detalii pentru orice produs, iar la comenzile ce depasesc suma de 299 de Lei, iti oferim livrare gratuita!
Mapa de semnaturi standard, pentru organizarea contractelor, a facturilor sau a altor documente ce necesita semnatura si aprobare. Cea mai practica solutie pentru gestionarea activa a documentelor dupa data. 31 separatoare cu file pentru fiecare zi a lunii.
• servieta realizata din polipropilena rigida• 2 compartimente ce maresc capacitatea servietei• sistem de inchidere cu buton• prevazuta cu maner ergonomic• capacitate: 70 coli A4 pentru fiecare compartiment
• servieta plastic A4 un compartiment• sistem de inchidere cu clapa• prevazuta cu maner• format documente: A4• culori: negru, albastru
• servieta plastic expandabila A4 un 12 compartimente• sistem de inchidere cu clapa• prevazuta cu maner• format documente: A4
• servieta plastic cu burduf prevazuta cu 12 compartimente• sistem de inchidere cu clapa• prevazuta cu maner• format documente: A4• culori: negru, rosu, albastru
• servieta plastic A4 expandabila• sistem de inchidere cu clapa• prevazuta cu maner• format documente: A4
• servieta realizata din polipropilena rigida• sistem de inchidere cu buton• capacitate: 200 coli A4• servieta cu un design atractiv in 3 variante de culori cu un raport calitate/pret excelent
• servieta realizata din polipropilena rigida• 12 compartimente expandabile ce maresc capacitatea servietei• sistem de inchidere cu buton• capacitate: 20 coli A4 pentru fiecare compartiment
• servieta confectionata din material plastic, cu margini intarite cu material textil• dimensiuni: 38x26 cm• culoare: neagra
• servieta confectionata din material plastic, cu margini intarite cu material textil• dimensiuni: 38x26 cm• culoare: neagra
• servieta confectionata din material plastic, cu margini intarite cu material textil• dimensiuni: 38x26 cm• culoare: neagra
• servieta Business A4 realizata din material textil• sistem de inchidere cu fermoar• prevazuta cu maner• culori diverse
• bagheta de prindere din plastic pentru indosariere • pentru documente format A4 • indosariere practica si usoara a documentelor • capacitate de indosariere: intre 26 si 50 coli
•Sistem pentru prinderea documentelor, nu este necesara perforarea hartiei.•Usor de prins datorita colturilor rotunjite ale baghetei.•Capacitate: 12 mm (120 coli).•Culoare: negru.
•Sistem pentru prinderea documentelor, nu este necesara perforarea hartiei.•Usor de prins datorita colturilor rotunjite ale baghetei.•Capacitate: 15 mm (150 coli).•Culoare: negru.
•Cutie de arhivare mare, pentru uz universal ( format A3 ).•Se poate monta si demonta cu usurinta, pentru a nu ocupa spatiu atunci cand nu este necesara.•Prevazuta cu suport de eticheta pentru indexare.•Suprafata exterioara este laminata, pentru o durata de viata mai mare a produsului.
•Pentru stocarea documentelor.•Se foloseste pentru extragerea documentelor din biblioraft si legarea lor cu alonja de mare capacitate.•Dimensiuni: 115 x 15 x 160 mm.•Culoare: mov.
• alonja de mare capacitate, ce leaga documente in teancuri de pana la 70 mm• materialul special permite refolosirea• ambalate 25 buc/set
•Cutie de arhivare mare, pentru uz universal ( format A3 ).•Se poate monta si demonta cu usurinta, pentru a nu ocupa spatiu atunci cand nu este necesara.•Prevazuta cu suport de eticheta pentru indexare.•Suprafata exterioara este laminata, pentru o durata de viata mai mare a produsului.
•Cutie de arhivare mare, pentru uz universal ( format A3 ).•Se poate monta si demonta cu usurinta, pentru a nu ocupa spatiu atunci cand nu este necesara.•Prevazuta cu suport de eticheta pentru indexare.•Manere laterale metalice pentru un transport usor.
•Din poliester rezistent cu 11 perforatii standard.•Se folosesc pentru indosarierea cataloagelor, revistelor, brosurilor etc.•Se inlatura banda protectoare si se lipeste pe spatele documentului.•Format: A5.
• Material PP transparent.• Adeziv permanent.• Etichete albe incluse.• Dimensiuni : 74 x 105 mm.
•Din poliester rezistent cu 11 perforatii standard.•Se folosesc pentru indosarierea cataloagelor, revistelor, brosurilor etc.•Se inlatura banda protectoare si se lipeste pe spatele documentului.•Format: A4.
•Cutie de arhivare mare, pentru uz universal ( format A3 ).•Se poate monta si demonta cu usurinta, pentru a nu ocupa spatiu atunci cand nu este necesara.•Prevazuta cu suport de eticheta pentru indexare.•Manere laterale metalice pentru un transport usor.
• alonja de mare capacitate, ce leaga documente in teancuri de pana la 70 mm• materialul special permite refolosirea• ambalate 25 buc/set• mod de ambalare si vanzare: 40 set-uri (40x25 buc/set)
• Material PP transparent.• Adeziv permanent.• Etichete albe incluse.• Dimensiuni : 55 x 102 mm.
• Material PP transparent.• Adeziv permanent.• Acces vertical sau lateral.• Poate contine pana la 16 carti de vizita.
• Material PP transparent.• Adeziv permanent.• Acces vertical sau lateral.• Poate contine pana la 16 carti de vizita.
• Material PP transparent.• Adeziv permanent.• Se recomanda pentru brosuri, liste de preturi sau de telefon.• Folosite la cataloage, bibliorafturi, caiete mecanice, dosare, mape, oferte, prezentari.
Clasa I este o provocare nu doar pentru prichindeii care pasesc timid pe drumul vietii, ci si pentru parinti. Daca vrei ca micutul sa fie pregatit, arunca un ochi peste lista de rechizite clasa 1 si vezi ce ii lipseste. Ajuta-l pe copil sa mearga pregatit la ore si fara stres, astfel incat sa se concentreze numai pe invatat si joc. Pregatirea ghiozdanului si bifarea intregului necesar pentru desfasurarea orelor si realizarea temelor nu trebuie sa fie un stres in plus, nici pentru tine, nici pentru copilul tau. Officeclass.ro are o gama diversa de rechizite scolare din care iti poti achizitiona intreaga lista de rechizite clasa 1, solicitata de cadrele didactice. Daca vrei ca si copilul...
Vezi mai multSala de sedinte este una dintre cele mai importante incaperi dintr-un sediu de birouri. In interiorul ei se poarta negocieri cu clientii, se incheie parteneriate, se iau decizii importante pentru firma si se tin sedintele.De aceea, aceasta incapere trebuie sa fie amenajata cu simt de responsabilitate si bun-gust. Ea trebuie sa inspire profesionalism si creativitate! Iata cateva sfaturi utile pentru amenajarea unei astfel de sali! Alege cu atentie mobilierul Piesele nepotrivite de mobilier le pot transmite clientilor mesaje gresite, iar in loc sa ii convingi sa apeleze la serviciile tale, risti ca ei sa refuze vehement, deoarece nu vor avea incredere in ceea ce le poate oferi compania...
Vezi mai multEste un dulap pentru birou mobilierul ideal pentru organizarea spatiului de lucru?Cand vorbim de cele mai utile produse pentru birou, nu se poate sa nu includem si mobilierul specific, alaturi de papetarie si diverse instrumente. Indiferent de dispunerea spatiului (camere sau open-space), prezenta unui dulap in birou iti va aduce multiple avantaje! Aceste piese de mobilier sunt esentiale in orice companie sau organizatie, precum si in birourile editurilor sau ale institutiilor. Avantajul major al prezentei unui dulap in birou este ca poate acomoda felurite obiecte, de la accesorii de birou si materiale folosite in procese de prelucrare si productie pana la dispozitive, aparate,...
Vezi mai mult